tisdag 20 oktober 2009

Magplask!

Just nu är jag arg så jag skakar! Har varit glad i ett par dagar nu eftersom uppsatsen känts färdig, så fick jag respons från handledaren igår och fick lite kommentarer att rabeta med ochidag pratar jag med henne och lyckas snappa upp att hon faktiskt säger "om du viljer att gå upp med uppsatsen" varpå jag var tvungen att fråga om hon tänkte avråda mej, och vad säger hon? "Nja, både ja och nej, det kan vara nyttigt för dej att gå upp och lyssna till kritiken för att komma vidare i arbetet..." What!?! Du tror alltså inte att jag blir godkänd? "nja... det beror lite på vad examinatorerna säger, du kan ju ha tur och få komplettera oxå..." Kul! NU, tre dagar innan inlämning släpper hon bomben! Hade det inte vart lämpligt att nämna det liiite tidigare? Vad vet jag, just nu rasar världen samman och jag ser både jobb och examen sväva ifrån mej... Avd. 10 here I come!

Inga kommentarer: