torsdag 12 november 2009

Home sweeeeet home...

Är äntligen hemma igen, hemma i kylan! Men det är så skönt och jag längtar efter att få gå i säng..

Fick ett sms av syrran när jag kom hem:
"Allvarligt! Du får fanimej sluta o blogga om Christopher på fyllan alltså, jag klarar det inte! Har skrattat hysteriskt åt den sk pissfläcken en lååång stund nu m tårarna sprutande! Bryter ihop snart! :D Måste försöka lugna mej nu o fixa sminket som är över hela ansiktet, hjälp alltså... :D " Självklart ringde jag upp och ja, hon verkade hysterisk "Jag ser minen på honom!" "Gah" "Vilken syn" När hon väl lugnat ner sig lite och torkat tårarna hade hon läst kommentarerna och brutit ihop ytterligare då hon insåg att Madde reagerat lika "Nu är jag livrädd att bilden av Christopher sittandes i sängen ska ploppa upp igen när jag står och ska hämta ungarna på dagis, vad ska jag säga då?"

Det är alltid lite roligt att glädja andra och att andra kan ha samma glädje av min kära sambo som jag har, kanske jag skulle börja spetsa mjölken han dricker till middag och få nya upplägg för bloggen dagligen (?) Då kanske man skulle kunna tjärna storkovan på att blogga ;)

Nä, det här håller inte, jag måste elda!

Inga kommentarer: