torsdag 5 november 2009

Well well well, nu är det som det är och allt jag kan göra är att ta nya tag... och det ska jag, snart...

En sak jag tänkte på igår när jag åkte hem från härnösand och spm jag tänkt på många gånger förut och jag vet inte om jag kanske tom. har gnällt om det tidigare. Men det är iaf att det fan borde vara böter på att köra för sakta! På samma sätt som man får dryyyga böter när man kör för snabbt borde samma skala gälla nedåt oxå... Det är förjäkla irriterande när man har en snigel framför sig i trafiken. Det räcker med att personen i fråga kör 5 kilometer saktare än hastighetsgränsen för att man ska börja tänka onda tankar, och när det är 8 km för sakta så funderar man på onda handlingar, och när det är 10 km för sakta så genomför man ofta idiotiska och onda tankar och handlingar! Och om olyckan skulle vara framme då så borde fanskapet som kört snigelbilen åka på det! Ja! Hade ett antal snigelbilar framför mig, oftast gamla gubbar med innerslangen framme (flint) eller kärrigar som antagligen inte fått sej "något" under min levnadstid... Sen kan det finnas godtagbara anledningar oxå, inte för att jag kommer på någon just nu men det finns säkert... Men böter ska det vara... dryyyga smärtsamma belopp!

1 kommentar:

dino sa...

innerslangen framme?! ha...men va fan lina!...hahah. har du flyttat til gnarp?