söndag 1 november 2009

Work work work...

Återigen har jag varit världelös på att uppdatera, men that's me! Har haft fullt upp med att opponera på en uppsats senaste veckan, samt att jag gått upp ioch jobbat heltid veckan som var. Appropå jobb så blir det mer av den varan för mig hädanefter då jag kommer att jobba sex dagar i veckan, måndag-fredag dagtid på skolan och fredag och lördagkväll håller jag from. igår i karaoken på Charlies här i Iggesund, sunkigt skitjobb? Ja, men det ger pengar och pengar tycker jag om :) Vi får väl se hur länge jag står ut att vara utan fritid...

Annars har inte mycket hänt faktiskt det är sig likt om man säger så... Eller jo, igår tog vi upp båten varför görs det alltid så sent? Båten har ju legat där det legat i flera månader känns det som, nästa år ska den upp efter marknan senast! Nåväl upptagandet gick relativt lugnt och nu står båten här hemma på gårn :)
Ne, nu ska jag plugga lite till...

Inga kommentarer: