onsdag 18 november 2009

Igår...

Igår var jag och hjälpte min moster packa å hon ska flytta och vipps så hade jag fått massa saker, lampa, hyllor vardagsrumsbord samt en soffa! Tjohoo tänker ni nu, men detär bara sådär tjoho, det är nämligen en skinnhörnsoffa det med, fast en svart så den är till det bättre måste jag säga... Sen fick jag även massa glas, gardiner och en hushållsassistent! En riktig hushållsassistent, känn på de vuxen tugget "Ne, nu ska jag gå hem och plocka fram hushållsassistenten och slänga ihop en sådär 150 bullar och mala lite kött" :)

För övring imponerade jag brutalt på fritidsbarnen igår, byggde nämligen vääärldens coooolaste torn med kaplastavarna... Hihi, det kan inte säger er nåt men det var rätt kul ändå, ah så nu har jag fått fans ända upp i 2:an :)

Ne, nu ska jag göra mej klar, dra på bibblan och sedan jobba...
Over.

4 kommentarer:

madde sa...

Men.... kommer Palmen klara av att byta ut den blåa soffan då????? *orolig*

Liv sa...

Åh! Jag har också nyligen blivit med hushållsassistent! Jag fattar inte hur jag levde innan.

madde sa...

åh...lyxigt! vill oxå ha en! spännande, du intar nu en ny fas i ditt liv! bullbaks-lina! nice ;)

Paulina sa...

Ja, jag vet inte riktigt hur han kommer tackla soffbytet ännu, men jag tror inte att det går att förbereda honom så mycket på det, det är nog som att rycka av ett plåster, fort ska det gå!

Har inte våga testa assistenten ännu, men såfort jag får ledig tid så ska det bakas :)