måndag 30 november 2009

Tid efterlyses...

Just nu är jag beredd att betala ett ganska högt pris för extra tid, vart köper man det?

Jag har praktik.
Jag har jobb.
Jag har sjukt mycket i skolan.
Och...
Jag har feber.
Vilket innebär att:
Jag inte kan vara på praktiken
Jag inte kan jobba
Jag inte orkar ta tag i skolarbetet
Och
Minst två dagar kommer att gå till spillo.

Praktiken måste jag hinna ta igen innan jullovet, och uppsatsen hade jag tänkt vara färdig med innan jullovet, nästa vecka ska jag tenta hela veckoan, något jag inte alls är beredd på då jag knappt öppnat böckerna... Det ser inte så jäkla ljust ut nu vill jag lova :/

Jobbet får jag iaf behålla, beskedet gick fort att få efter att jag berättat att jag sökt andra jobb, lustigt hur en enda mening "Jag har sökt andra jobb" kan snabba på systemet så väldans fort... Men men, det är iaf något att vara nöjd över nu är det bara att se till att fixa uppsaten oxå och det fort som rackarns...

Ne, nu värker kroppen igen, dax för en alvedon och ett par timmars svettning i sängen, får se om orken att laga mat åt "mannen" infinner sig sen...

Inga kommentarer: