onsdag 4 november 2009

Så gick det...

Åt helvete! Dagen läxa för min del är helt klart: Lita aldrig på dej själv! Kugg kugg kugg, kalla det vad du vill, underkänd blev jag och någon examen till jul kommer inte på tal!
Så vad var fel?
Resultatdelen var för tunn...
Språket var, tillåt mig citera: "urk"
Den var slarvigt gjord och jag lider av jag/man-sjukan eftersom jag använder dessa ord för ofta...

Japp...
"Kom nu ihåg att inte ta det personligt det är din uppsats och inte du som bedöms"
Åh fan, men det är ju fortfarande JAG som skrivit uppsatsen!? Det är mitt språk som är "urk" och det är JAG som inte utvecklat resultatdelen tillräckligt!

Så nu är man tillbaka på ruta ett, plus en ny kurs som redan är igång samt ett jobb (som jag i nuläget inte vet om jag får behålla) och ett extrajobb på helgerna, tid? Vem behöver det?!

Nu ska jag gå och lägga mej, är sjukt trött, vi får väl se om jag kliver upp mer idag eller inte...