torsdag 31 mars 2011

Hihi...

Jag håller på att fixa tatueringstid i Sthlm nu när jag sa ner i april, mailade east street tattoo där jag tatuerat mej förr och fråga om de hade tid. Förklarade i korthet vad jag ville göra, symbolen från mammas dödsannons och ifyllnad av ödlan på fingret. Fick svar idag då de undrade om jag kunde skicka bilder... Om?! Klart jag kan vi lever ju i ett digtalt samhälle var det jag svarade och så skickade jag med bilderna. Nu återstår att se om killen är reko eller om han tycker jag är störd, vilket jag möjligen är... :/ Shit som mammaledig har man inte höga krav för vad som ska klassas som roligt ;)

Denna symbol ska få pryda handleden min, mamma älskade liljekonvaljer...

Och Ödlan ska fyllas i, buder på dessa knubbiga omaniyrerade  prinskorvar ;)

1 kommentar:

Åsa sa...

Åh...nu minns jag återigen när du tatuerade in ödlan... Då kunde man inte ana att du skulle sitta med villa, bebis och bil idag :P Glöm inte solbrillorna när du ska tatuera dig :)