söndag 27 mars 2011

Trötter idag...

Men det förtjärnar jag, och det var det värt! Trots att jag inte kunde hejda mej ifrån att skicka ett meddelande och kolla läget och att jag tog varje chans jag fick att nämna Olle så var det avslappnande på nåt vis att ha barnvakt. Antagligen för att jag känner mej trygg med svärmor och vet att Olle är ett A-barn ;) Det blev iaf ett par glas vin och några drinkar (bla. en dry martini, why? Snuskdrink) och nog blev jag lite på örat allt men 00.20 satte jag och Christopher oss på bussen hem tillsammans med alla 50-åringar, ungdomarna åker tydligen så sent som 02.20 :O När vi kom hem gick vi upp och la oss i gästrummet, slocknade direkt och sov till 8 imorse, Gött!! Nästa gång vi ska ha barnvakt tror jag att Olle får sova hos farmor och vi bara är hemma, kollar på film, käkar pizza och sover :) Ne, ett glas cola behövs i min kropp nu... kanske två, och en PIZZA!

Inga kommentarer: