onsdag 2 mars 2011

Sooooool!

Äntligen lite sol, vårsol! Det är såååå skönt, men nog begriper väl jag att det kommer komma bakslag på det med, men just idag tänker jag njuta och låtsas att sommaren snart är här... Vilket osökt får mej att tänka på den där milf-kroppen jag tänkte ha tills dess, det går sådär, Jag har ju verkligen ingen araktär/självdiciplin what so ever! Så älskar jag godsaker! Men nu ska jag fan kasta all skit vi har hemma! Ikväll kommer svärmor hit så hon kan få lite kakor och skit men imorgon ryker allt! Har jag inget hemma är det ju faktiskt lite lättare att inte äta.


Jag önskar att jag hade en inspirationsbild där jag har kroppen jag vill komma till, men fatum är att det inte finns någon bild med mej när jag har den kroppen :/ Men jag har ju bilder som visar tydligt vad jag vill bort ifrån ;)

Hihi, ne men om det nu är våren som ommer så hoppas jag att det blir lättare att omma ut på riktigt långa promenader utan att man har något ärende, -20 går man ogärna ut i om man inte måste...

Tripen till Sthlm gick tipp topp! Olle sov hela vägen dit och hela vägen hem, tur man har en kille som tycker om att åka bil hoppas det håller i sej inför långsemestern i sommar :)

Ne, ny blöja på lillen och ut i solen :)

Inga kommentarer: