torsdag 29 maj 2014

Run Lina, ruuuun!

Joråsatte! Det går fan bra med "löpningen"! Jag har utökat sträckan och minskat tiden, det måste väl vara positivt? ;) En månad har jag kört nu med 3 pass i veckan. En gång har jag fuskat och då gav jag upp efter en kilometer eftersom himlen öppnade sej och skorna svämmade över. En annan gång råkade jag springa för länge då jag missade "gå-pipet" och det tycker jag att jag kan stå ut med. Det är fan stort att jag inte lagt av än, kanske det är ett tecken på att jag hittat rätt? Idag tog jag rundan på 4km på 27 minuter. För två veckor sej tog jag en runda på 3,6 km på 30 minuter... Jag har därmed minskat snitthastigheten med  1,5 minuter. Det är egentligen inte så stort och det är absolut inte snabbt, men då är det viktigt att tänka på att det är Jag :)
Nu ska jag ta en dusch och trycka i mej gotta! Jag må ha hittat rätt i träningen, kosten däremot går helt åt skogen! Så jag går inte ner i vikt, men jag går inte upp heller och just idag känns det helt okej ändå ;)

Inga kommentarer: