lördag 31 maj 2014

Sa jag att "löpningen" går bra?

Det var väl ändå jäkligt dumt sagt!
Vem hade kunnat ana detta, jag tycks ha lyckats dra på mej en klassisk löparskada. Benhinneinflammation/överansträngning/whatever! Högra smalbenet strejkar och det strålar smärta vid ansträngning, tom. att gå i trappor framkallar strålarna. När jag låter benet vila ömmar det "bara". Det gick väl helt enkelt lite för bra! Vila är nog det enda rätta, men det absolut sista jag vill göra. Släpper jag det här nu kommer det att gå åt helvete, så pass känner jag mej själv! Var ute idag, sprang 5 minuter, gick 3 minuter, sprang 5 osv. Rätt sjukt att man har en så otränad kropp att den lägger av redan nu... Fan! Jag är uppriktigt förbannad och har lite svårt att bestämma mej för hur jag ska göra. Ska i alla fall vila tills på tisdag och hoppas att det hjälper, annars måste jag söka hjälp och det illa kvickt! 
!!!!!
God natt, imorgon önskas sol!

Inga kommentarer: