onsdag 22 oktober 2008

*asg* Det är viktigt att hinna med spännande saker i livet, här har ni en kille som har vart med om en del, va...

http://www.youtube.com/watch?v=tnfEx7yg1v0
(Kan någon berätta hur jag lägger in filmen direkt på plats här?)

Annars sitter jag på mitt lilla rum och drömmer mej bort, eller ne, det gör jag inte, jag pluggar faktiskt, för första gången är jag sen med en uppgift, som jag inte ens visste att jag var sen med, trodde den skulle in på söndag men det var tydligen i söndags den skulle ha vart in, men det är lugnt du vet, jag fixar den ikväll ja...

Det blir verkligen långa veckor när vi är här, korvstoppning är vad det är, måste hem och landa en vecka innan man fattar vad man gjort...

Appropå cykelställ tänker jag nog klippa av mej håret, har aldrig haft så långt som jag har nu och jag tycker det är skitkul, dom dagar det ligger som det ska men det är för långa mellanrum mellan de dagarna så oftast blir det bara en toffs och det känns lite trist, satt och kollade frisyrer igår och blev sugen på en del... Men fan jag vet inte...

Eh, jag svamlar, återkommer när jag har nåt vettigt att förmedla!

Inga kommentarer: