torsdag 2 oktober 2008

Uppåt!

Tänk att det fortfarande finns eldsjälar! Har stött på två stycken denna veacka och båda ska jag genomföa någon form av praktik med, ska bli rysligt kul faktiskt *Positiv!* :)
På måndag ska jag ut i skolen med en åk 1, sen ska jag analysera deras skolgård och ha lite aktiviteter, ska bli kul kul kul, skönt att komma ut på "fältet" igen... Den på kvällen ska jag vara på Mulle meck tillsammans med Åsa som älskar det hon gör, vilket leder till att man måste älska det tillsammans med henne, återkommer om huruvida allt blir så perfekt som jag tänkt :)

Idag har jag faktiskt uträttat en del, om än inte på papper, men jag är igång! Jääääääääh!

Och snart är det helg oxå, jag är faktiskt sugen på att gå ut, men det är jag ensam om vilket gör det lite knepigt, well "bögarna" kommer iaf imorgon så nåt skoj läre det ju bli... :)

Ah, det där med mitt nya liv och att använda bloggen som samvete, det är inte så att jag slutat mit nya liv riktigt än, jag har faktiskt rört lite extra på mej och försökt äta regelbundet, problemet är att det finns så mycket gott hemma som vi måste äta upp innan jag kan satsa helhjärtat :) Men det är snart slut, tror faktiskt att det bara är en snickers kvar, så på måndag börjar mitt nya nya liv :)

Ah, ska fila naglarna nu...

Inga kommentarer: