onsdag 1 oktober 2008

Oväntat....

Jävligt oväntat att min telefon/sim-kort/Nåt! skulle ställa till med något inget kan göra något åt... Telia hittar heller inget fel... så här är jag, sms-älskare utan möjlighet till den ömhet sms kan skänka... Mmm...

Nu ringde mäklarn och försökte sälja på mej ett hus oxå, trevligt tänkte jag, men vi är ju två om det hela och min älskade sambo prioriterar självklart att jobba åt andra framför att titta på hus, antar att han väntar på att det perfekta huset ska komma och knacka på i verkstan och be oss flytta in... well well well, lägenhet är ju oxå kul...

Shit vad bitter jag är.... *konstaterande*

Nästa inlägg från min sida ska vara positivt, det kan dröja, men det kommer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror du smittas med otur.i dag har säkringen gått, en glödlampa krossats i tvättstället med medföljande glassplitter överallt, jag har skurit sönder tummen mitt i lunch stöket och det är blodskit överallt. dessutom HAR JA GLÖMT anmäla mig till tentan i morgon. KUL.och tenta salen är FULLBOKAD. en hel veckas plugg kan vara åt helvete. Håll tummen åt mig i mrognbitti att massa folk e sjuka e du snäll...

Paulina sa...

Hallå, hur gör man när man glömmer en sån sak?! Det har inte ens jag gjort, aja, vill du att jag kommer upp och "plockar" nån från salen imorgon kanske?
Ang oturen så har det vänt för mej, man antagligen bara för ett par timmar, men jag tar vara på stunden :)