tisdag 7 oktober 2008

Damp!

Gah! Allvarligt vem orkar plugga när man har ett helt hus att renovera?! I tankarna iaf, det känns som at det kommer att bli det här huset nu, och så måste det bli för jag vet precis hur det kommer att se ut om ja... en sådär några år, och det är Fint!
Bara man kunde få nåt svar på budet nån gåååång....
Well, bara för att stressa upp mej lite extra ringde dom från sandvallaskolan och fråga om jag ville jobba imorgon, och det kan man ju fan inte säga nej till, så nu blir det jobb imorgon hela dan och sen mullemeckpraktik på kvällen, man har å göra, för om jag läst bböckerna? Nope! Kanske på torsdag...

Jag har precis gjort nåt mycket läskigt by the way... jag har smällt i mej en påse pistagenötter på under en kvart! Av bara farten, skala, äta, skala, äta, skala, äta.... ja, ni fattar... bara väntar på magknipet nu...

Over and out...

Inga kommentarer: