måndag 13 oktober 2008

Vart ska jag börja.... jag lever mitt liv med näsan i IKEA katalogen! Vilket är väldigt tokigt då det är "inne-vecka" nästa vecka och jag har en hel del jag borde gjort i skolan innan dess... Men som sagt, hur lätt är det med ett renoveringsobjekt i huvudet?
På fredag skrivs alla papper klart iaf, om nu banken inte skulle slå slint och vägra låna ut pengarna, fast det borde ju inte vara något problem då vi har lånelöfte på bra mycket mer än vi tänkt lägga ner på huset allt som allt... Men vem vet i denna kriiis....

I lördags var vi och bowla, en gammal klassiker, tummen ömmar fortfarande såklart, och naglarna rk, och dom läre jag väl inte få tillbaka de närmaste åren... Bowlingen gick bra! Ingen strike, och jag vann inte, MEN MeeeeeeeeeeN jag dängde Christopher och då är ju allt bra! :)
Efter bowlingen gick vi hem hit (Jag, Christopher, Dino och Alexander) hittade en brie ost och lite vin vilket självklart resulterade i ett oplanerat krogbesök och huvudvärk igår, men men , man måste ju passa på, snart är det slut på det roliga...

Shit, överlever vårat förhållande den här renoveringen, då fixar vi allt! Vi har verkligen olika åsikter om allt och jag tror bestämmt vi måste dela in huset i sektioner och ta en varsin del eller nåt :) Det här med att bygga upp något tillsammans för framtiden, det funkar nog inte riktigt för oss :/

Ne, nu måste jag försöka läsa...

Inga kommentarer: