onsdag 1 oktober 2008

Why not?

Varför inte fortsätta gnälla, nu är det det här med sms:en... Halebop vägrar ju hjälpa mej och comviq lika så eftersom både skylle problemet på varandra... Så jag traskade ner på telia och skaffade mej ett abonemang (stavning?) hon dom, kände mej mogen för det nu :) Sagt och gjort 10 minuter senare var jag en teliakund, ringer Chrille och ber han skicka ett medelande, tror ni jag får det?!! NOPE!!! NEJ!!! NJET!!!!
Jävulskt skummt problem, ingen tyx veta vad det beror på, det började ju när jag bytte telefon, så det borde vara telefonens fel då kanske? Men när jag sätter kortet i min gamla fon så funkar det inte heller... Vad faen är PROBLEMET?! Ska pallra mej ner på telia igen nu, kanske dom behagar hjälpa mej...

Om jag gjort det jag borde i skolväg?! Självklart inte, har ju massa annat jäteviktigt att göra... Men imorgon! Imorgon ska jag plugga hela daaaan...

Inga kommentarer: