lördag 11 oktober 2008

I Huvudet på Lina

Vad säger man, det är en hel del som snurrar i huvudet på mej nu...
Skolan är bara ångst, vet inte hur jag ska hinna, ändå kan jag inte låta bli att sitta timme efter timme och rita kök på IKEA, har gjort ett som känns helt okej nu, måste bara övertala Christopher om det oxå då det innebär lite extraarbete ;) Och det är väl det sista som egentligen behövs, men ska det göras ska det väl göras ordentligt...
Först är det köket som ska göras om, totalt, sen ska ett badrum flyttas och göras stort och härligt, men när det är gjort är det ju bara nya golv och taperer i alla sju rum som ska göras :) Fast prio 1 är nedervåningen, övervåningen kan vi egentligen lämna ytterligare ett par år om vi vill... Sen är det ju en hel del utvändigt oxå, (tak, panel, garage och tomt bara) men det måste ju ändå vänta till våren så inside first :)

Idag ska jag verkligen hugga in ordentligt i den norska skitboken som ska examiniseras v 43.. Eller ne, nu ljög jag det kommer jag inte...
Nu ska jag städa och ikväll blir det bowling och möjligtvis lite vin då jag råkade köpa ost och kex igår :)

Inga kommentarer: