onsdag 29 oktober 2008

Renoveringsblogg?

Okej, när jag började blogga hade jag som plan att låta bloggen vara mitt samvete och "tvinga mej" att byta vanor till ett sundare liv... men det kom lite ivägen så jag är lika fet som alltid och godis är vanligt förekommande i mitt liv, så är du ute efter en motiverande blogg, byt!

Här kommer det nog mest bli surr om huset och annat helt ointressant för omvärlden...

Idag var vi på banken och fixade det sista så nu är vi ägare av huset! Eftersom vi blev kunder hos Swedbank så fick vi även ett presentkort som tack, vi fick välja om vi ville ha från Nya järn (järnhandel) Kjelles (blandat) eller Ombonat (massa roligt lulllull), för dyrt för att jag ska handla där normalt.
Eftersom Christopher antog att det bara var en symbolisk summa á ett par hundra så fick jag välja, och jag valde Ombonat tänkte att jag kanske kunde hitta nån plastblomma eller nåt, och när vi öppnade presentkortet var det på 2 000:- ! :) 2 000:- som jag får köpa lull-lull för!!!! :) Christopher blev såklart bitter och muttrade nåt om hur många skruvar man hade fått för
2 000:- eller nåt, men jag=Skitnöjd!

Nu ska jag förbereda inför imorgon, plocka fram mina nyinhandlade målarbyxor och välja en piffig tröjja till, man måste ju se proffsigt ut när man håller på, kanske lurar det nån :)

Inga kommentarer: