måndag 20 oktober 2008

Måndag igen, tänk att så fort det varit söndag blir det måndag igen...
Imorgon bär det av till härnösand, eller sundsvall egentligen då vi ska vara där på studiebesök imorgon, och jag känner mej faktiskt väl förberedd för nästan allt som ska ske under veckan, det trodde jag inte...

Helgen har varit mycket lugn och behaglig faktiskt, kan inte komma på att jag gjort nåt av värde alls, tråkigt tänker ni, smart tänker jag då jag nog kommer att få se mej om ordentligt för att finna en innehållslös helg de närmaste 1000 åren.

Vet att jag är tjatig ang. huset men fatta hur kul och spännande det är! Och jag och Christopher är faktiskt rörande överens om det mesta nu, det bådar gott :) Jag, eller okej, VI kommer att få ett svart kök! och det är något jag drömt om läääänge, lätt att tröttna på? möjligt, men varför tröttna snabbare på det än ett vitt eller ek?

Har stött på en farlig site på nätet oxå, MrSvensson.se en auktionssida med massa spännande saker med en tidskrävande och tålamodskrävande koncept, ska försöka hålla mej därifrån...

Ne, nu kommer Matilda, ska ta och bjuda henne på fika, vatten och skorpor?

Inga kommentarer: