måndag 6 oktober 2008

Det är måndag...

Och mitt liv har hunnit ifatt, shit vad jag har mycket att göra, ångrar bittert att jag tog på mej att jobba nästa vecka, men jag blir nog nöjd när lönen trillar in... well well, blogga är det sista jag hinner egentligen men vaffan...

Hur va helgen?
Jotack, fredagen var lugn och lördagen lika så, dagen iaf... Dagen tillbringade jag med Kusin Marcus och moster men massa blajj mest men trevligt var det, sen fick jag i uppdrag att åka ut och hämta Christopher i Bås där han var efter en dag med båtupptagande och sånt (booooring)
Väl i bås insåg jag varför han behövde hämtas, dom hade tagit sig nån Whiskey (delat på dryga litern) och ja... dom va verkligen på topp och plötsligt kom Christopher på att vi skulle ut på krogen 21.30 Burna hem och gjorde mej i ordning snabbare än blixten och ut, roligt med en impulskväll bara vi två, ah, det var ju förståss fler på krogen men ni fattar....

Igår mådde man som man förtjärnar, spydde hela morgonen, låg hela dan tills det var dax för husvisning, skitkul å komma dit som ett vrak...
Hur som helst verkar det som att risken/chansen att vi blir Iggesundsbor innan årets slut är ganska stor då vi lagt ett bud och väntar på svar, en jäkla massa renovering och pyssel krävs men det är ju nu om någonsin man ska ge sig in på nåt sånt (innan barn och skit) Och lite kul känns det ju med... men men, vi får se hur det blir...

Nu måste jag verkligen ta mej i kragen...

Inga kommentarer: