tisdag 3 mars 2009

blahablaha....

Oki, nu är jag tjatig, antar att jag kommer bli en kattgumma i skogen när jag blir äldre, men det är bara att sluta läsa om ni behagar...
Imorse åkte jag med Bosse till veterinären, vilket var en pärs i sej eftersom kattburen inte lockade, det var dax att plocka kulorna på den stackaren och jag måste erkänna att jag blev lite blödig när jag lämnade honom...
Väl hemma kom jag på att jag inte kunde hämta honom den tid jag sagt och vipps blev jag tvungen att ringa till kliniken för att ändra den, och när jag ändå hande henne på tråden var jag tvungen att hönsa lite och fråga hur det gick för honom...
Skämdes direkt när jag bad henne gå att titta till honom, men hon gjorde det iaf och han mådde bra och höll precis på att vakna till efter narkosen.... plutten!
Efter ett par timmar fick jag hämta hem honom iaf och då var jag ju tvungen att köpa en leksak till honom oxå, och för en gångs skull behagade han leka med den, weiii, han fattar att han är en katt!
Nåväl, nu är han hemma och snubblar runt lite halvgroggy men han är safe iaf :)

Annars då?
Jorå, vaknade kl 5 imorse av att telefonen ringde, och det var Jonas, såklart! Han ville att Christopher skulle hoppa ur sängen och pallra sej in till jobbet och börja tidigare eftersom Tommys traktor gått sönder... Ja, för så funkar det tydligen, och jag som todde att man var tvungen att vänta tills verkstaden öppnat!? :O
Christopher gjorde som han blev tillsagd, såklart, eftersom guden hade talat och kvar låg jag och kokade av illska....

Japp...

Inga kommentarer: