tisdag 17 mars 2009

Utmanad...

Blev utmanad på fejjan av liv, dock fattade jag inte vart anteckningar var där så jag löser uppgiften här ist:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina anteckningar, tagga 20 personer och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, inga hittepåord eller lögner!

1. Vad heter du? Paulina
2. Ett ord på fyra bokstäver: Pool
3. Flicknamn: Pernilla
4. Pojknamn: Pauli
5. Yrke: Polis
6. Färg: Purpur (stavas?)
7. Klädesplagg: Pantalong
8. Mat: Pizza
9. Sak i badrummet: Por-rengöring
10. Plats/stad: Paris
11. En orsak att vara sen: Pusskalas
12. Något man skriker: Puuuung!
13. Film: Pretty woman
14. Något man dricker: Portvin
15. Band: Popsicle
16. Djur: Pungråtta
17. Gatunamn: Pingstvägen
18. Bil: Passat
19. Sång: Power of love
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Porr :)

Jag utmanar vidare till alla som läser bloggen :)

Idag har jag iaf åkt skridskor i två immar, hur många vurpor? NOLL!!!
För övrigt är jag fortfarande gööörtrött, dom jag bor men är riktigt partyfolk, och festa på vårt rum inatt, ungdommar! Verkar som att det kommer att upprepas ikväll.. men jag skiter i vilket, jag ska sova! *Kärring!*

4 kommentarer:

Åsa sa...

Du, Anna och Liv har det så lätt... Det var inte alls lika lätt för mig :(

Anonym sa...

Här var det inga låtsasord. Du är så duktig =) Pusskalas var ju hur bra som helst!
Go iceskater, go!

Paulina sa...

Men liv, det är klart att jag inte hade några låtsasord, jag skulle väl aldrig fuska heller :P

Hans Georg Lundahl sa...

1. Vad heter du? Hans
2. Ett ord på fyra bokstäver: Huru
3. Flicknamn: Hanna
4. Pojknamn: Hampus
5. Yrke: Hälare
6. Färg: Halmgul
7. Klädesplagg: hatt
8. Mat: hembakt
9. Sak i badrummet: hygienartikel (ganska många finnas i badrummet)
10. Plats/stad: Helsingfors
11. En orsak att vara sen: hemlig orsak
12. Något man skriker: hut!
13. Film: Hard Rock Café (fins det en sådan film?)
14. Något man dricker: hojtare
15. Band: Hedningarne
16. Djur: hund
17. Gatunamn: Harpstigen
18. Bil: Hot mot sniglar på landsvägen
19. Sång: How many roads must a man walk down ...
20. Aktivitet med mer än en deltagare: hanebo-polska (ä k s hambo)