fredag 13 mars 2009

sweeet!

Herreguuud, jag har varit så sjuk så att jag glömt att berätta om jobbet! :O
Jobbade ju måndag-tisdag (skulle även jobba ons-tor, men blev ju sjuk) i Förskoleklassen här i Iggesund och det var sååå kul! Tror det är förskoleklass jag vill arbeta i, så grymt mysiga barn, ja det är sant, jag skrev det! Och en kille kom med den mest fantastiska komplimang jag någonsin fått, vi satt på morgonsamlingen och en kille pratade om ett dataspel han tyckte om 6-åringar är sjukt roliga och jobbiga att lyssna på (och...att...vet du.... att såhär... vad heter det... ett spel då, som vad heter det...) och jag trodde aldrig han skulle bli tyst... Men så är det en annan pojke som ivrigt räcker upp handen och vill berätta något och efter måna om och men får han ordet, och vad vill han säga? Jo, han tittar rakt på mej och säger: "Jag tycker att du är fin!" Jag höll på att dö så söt han va, men så kom han väl på sej eftersom de andra fnittrade så han fortsätter med att berätta att vi faktiskt bor grannar, och det gör vi faktiskt, så när jag känner mej deppig och ful kan jag alltid lite på att grannpojken faktiskt tycker att jag är fin :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mej sjukan, sen hoppas jag att jag orkar ta mej till stan och fika med Marcus som är hemma en snabbis...

Inga kommentarer: