torsdag 12 mars 2009

Jag är nog sjukast i världen... ja, det är jag nog... och ensam till på köpet... 39.5 i feber! Fryser som en idiot och inget att se på tv:n, ska det va så? Ska de? va? va? va?
Snoret både rinner och täpper till samtidigt, så det där med ob i näsan är snart ett faktum...

Ingen blir så sjuk som mej när jag blir sjuk, inte ens en riktig man med förkylning, och inatt insåg jag något fruktansvärt. Om det vore så att jag fick canser eller annan svår sjukdom som kräver viljestyrka för att överleve, då är jag körd! Jag gav upp livet inatt pga. feber och rinnäsa...

Jag måste sova...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men lille, lille vän... Stackars! 39,5 är ju skit mycket! Jag antar nu att du tar tillbaka det där du sa förut om att Christoffer ojade sig så mycket när han var sjuk =) Men du har helt rätt i att oja dig! Jag som trodde att det var synd om mig som MÅSTE öva inför ett pissviktigt prov i morrn, men som INTE gör det (jag sitter ju här, eller hur?). Inser nu att det inte är ett dugg synd om mig. Nu ska den feta rumpan upp från datorstolen!
Get well, get well soon! Tänker på dig, kramar!

(Det här blev ju värsta långa brevet! Nu har jag kommenterat för en lång tid framöver.)

Åsa sa...

Krya på dig stumpan! Känns jobbigt att läsa om dig som är superförkyld och Anna som har hjärnskakning... Vad gör ni med er själva? Kom upp till Pite så kan jag pyssla om dig :)