måndag 2 mars 2009

Måndag igen...

Nåväl, det där om att flitigt uppdatera bloggen funka ju inge vidare, huffan gör ni? Har ni inget liv? jag trodde jag hade tråkigt om dagarna....

Helg har det varit och hör och häpna så valde Christopher bort garaget i lördags och tillbringade den på skoter on ice tillsammans med mej, Anna, Lars, Dino och Hinken :) Gött som attans, solen sken och efter många om och men fick vi även till en eld så vi fick i oss lite korv oxå... Kvällen tillbringades i samma sällskap och med en del alkohol, tydligen rätt mycket har jag fått höra såhär i efterhand, föräldrarna va tvugna att tänka på dagen efter och åkte hem men vi andra som inte har vett att tänka så långt än vi drog på krogen, blev uppbjuden av en mupp på dansgolvet (påminn mej att aldrig mer gå ner på folkan!) ah, sen hände inte så mycket mer, vad jag minns ;)
Ne, allvarligt, det var nog rätt lugnt ändå, för gårdagens "enda" krämpa va skallebank och det överlever man ju...

Igår tillagade jag min första stek, japp jag är sjukt stolt, och gott blev det oxå, kanske lite torr... :/

Här är det kallt som fan, måste elda...

Inga kommentarer: