fredag 6 mars 2009

Weii, en kommentar, alltså finns det de som faktiskt läser det jag skriver... vaför? ingen aning...
Själv har jag insett att jag är bloggohålic, läser alldeles för många bloggar, även de jag inte känners, varför? ingen aning, oftast står det inget speciellt, men det är väl kanske vad man behöver, läsa om folk som inte gör något speciellt för att inse att man själv inte är så världelös bara för att man inte gör något speciellt...?

Idag har jag iaf anmält intresse för en intensivkurs i härnösand v 12, barn och hälsa i vinterlandskap eller nåt tror jag den hette, verkade spännande iaf, men det fanns bara två platser och jag antar att jag inte är ensam om att vara intresserad... Men men, hoppas kan man juh, det verkade vara en skön kurs med lite skridskoåkning och sånt, undra hur det går när man inte åkt skrillor på 15 å :/ Hmm, kanske är bäst om jag inte kommer med...

Idag är det iaf fredag och jag är sjukt nöjd med mej själv, i måndags började mitt nya liv (som vanligt) och idag är det fredag och det håller fortfarande i sej! Det är helt klart ett rokord för mej, kanske har jag hittat min grej nu, kanske kanske kanske....kanske kanske jag kan gå i sommarkläder utan att skämmas allt för mycket iaf... kanske, nu blir det ju helg, men jag ska verkligen försöka vara stark.
Imorse va jag ut och gick en rätt lång sväng, och fick tidernas skavsår, såklart! Hade ett begynnande på ena foten redan innan jag gick men jag tog på extra strumpor och drog åt skorna så hårt jag bara orkade med mina veka armar... Till ingen nytta, nu har jag på båda fötterna och det värker konstant... gnäll gnäll gnäll...

Helg var det ja, prestationsångestens tid... När det är helg måste man ju ha något roligt och spännande på gång, så vad ska jag hitta på för galet?
Well, ikväll blir det väl tv-tittande och en fight mot godisskålen jag antar att Christopher kommer hem med...
Imorgon ska Christopher antagligen jobba på dagen så ja, jag ska väl mest sitta hemma då, förhoppningsvis tar jag mej i kragen och pluggar lite... och på kvällen ska vi gå ut och äta, texas blir det och återigen måste jag stå emot men jag ska lyckas!
Söndag? Jaaa... Christopher jobbar väl och jag, ja... jag blir väl hemma misstänker jag....
Otroligt ospeciell jag är då, men jag vet ni, att vi är fler som inte har några storartade planer inför helgen, och det känns såååå bra :)

Nu måste jag ta det svåra beslutet om vad jag ska göra idag:
Städa? Behövs...
Plugga? Behövs...
Åka till söderhamn och slå ihjäl en dag men lite spontanshopping? Trevligt...
Vad göra?

Såg någon lyxfällan igår?
Allvarligt talat, vad hade en 23-årig bratbrud där att göra?! Med en pappa som betalade gång på gång när hon inte själv kunde betala sin livsstil... Ojojoj, vad ska vi ta oss till? SLUTA ge ungen pengar? Behöver man vara expert på det?
Och värst av allt, hon hade en kreditskuld på 800 kronor, på avbetalning? What???! Det går åt helvete för världen...

Uch...

Inga kommentarer: