torsdag 19 mars 2009

Jag är en dålig bloggare...

Är ju i härnösand denna vecka och vi gör sjukt mycket saker hela dagarna, vi leker, åker skridskor, skidor, är ute, diskuterar osv hela tiden så hjärnan och kroppen är inte på topp om man säger så...
Men det är kanonroligt, trevliga människor och roliga aktiviteter. Norskan och Danskan går riktigt bra och de flesta är riktigt sköna personer, sen finns det ju alltid dom man har svårare för, men så är det väl alltid i en grupp...
Nu har vi precis planerat inför morgondagen då vi ska låna 40 6-åringar som vi ska underhålla på förmiddagen, snart är det lunch och sen bär det av till högakusten med buss, ska bli riktigt skönt att slappa lite och fint väder är det oxå, kan det vara så att våren är påväg på riktigt? Vågar man hoppas?

Kvällarna går ut på att dricka och umgås, men eftersom jag är en tant så håller jag mej nykter annars skulle jag aldrig klara dagarna... Jag spyr ju och blir sjuk av ett glas vin så det är det inte värt.... Men det är trevligt, och sent blir det, längtar tills på lördag när jag kan sova ut....

Eh, jag är en tråkig bloggare... Skulle kunna skvallra lite iof, men vad har ni för glädje av att veta vem som pippar vem här på hotellet? Men pippas gör det, och det odiskret :)

Inga kommentarer: