torsdag 3 september 2009

Förbannat!

Jag gick på det!!!!
Fick nyss ett meddelande från Alexandra där det stod
"Jag har sett nakenbilder av dej på internet!:O
Uatn att reflektera skickade jag tillbaka "Lägg av!"
Tankarna speedade på och jag gick igenom vilka som hade nakenbilder på mej, och jag kom fram till att ingen, INGEN har det! Men det hjälpte inte, med panik i kroppen ringde jag upp:
"Haha, hej..."
-Vad säger du, nakenbilder på mej?!
"Dummer, du måste ju läsa heeela meddelandet,haha"
-Va? Ah, jaha...
"Blev du nervös?"
-Näe, asså, det finns ju inte nakenbilder på mej... *äntligen kom andningen tillbaka, ska inte det vara automomt förresten?*
"Så varför ringer du då?"
-Ööö, ah asså... ööö, länge sen vi snacka juh...
Hade jag bara komit mej för att klicka ner lite så hade jag ju sett resten av medelandet där det står "En smart person läser hela sms:et" Men vem fan tänker på det när man ser att någon sett nakenbilder (som förövrigt inte finns) på en på nätet!!?
Nu har jag självklart skickat vidare smset och till min stora lycka fick jag precis ett nervöst "Va?" som svar från Anna *nöjd*

Ne, nu ska vi se vad Howard Gardner har för teorier om intelligenser...

Inga kommentarer: