söndag 27 september 2009

Vidrigt!

Vet ni vad jag tycker är det äckligaste som finns? Vuxna människor som smaskar!!! Stog i kön på fyrklävern och skulle köpa lunch tidigare idag och framför i kön stod en tjej (20-årsåldern) och hade en chickenbit på en gaffel, den jäkla biten stor hon och gnagde på och smaskade i sej och jag blev så äcklad att jag var tvungen att gå ur kön! Och då menar jag verkligen smaska, ni vet så att tungan gled en decimeter utanför munnen vid varje tuggning och den bara dånade "nljhdd" och drypte saliv ur käften... förstår ni? Jag var ärligt tvungen att gå därifrån för att det inte skulle börja hoppa grodor ur munnen på mej... ÄCKLIGT!

Helgen har varit till belåtenhet iaf, på alla sätt och vis och imorgon blåser jag upp till härnösand för en vecka där... Pratade nyss med min handledare och hon hyste hopp i mig ang. c-uppsatsen oxå så just nu njuter jag av tillvaron (bortsätt från den smaskande varelsen i kön)...

Jobbet är fantastiskt och jag trivs som fisken i vattnet...!
Som ni förstår väntar jag mig en katastrof inom kort, men den får komma när den kommer...

Inga kommentarer: