måndag 7 september 2009

Mä!

Vet ni vad som nyss hände? Klart ni inte vet, eller Jo, Lotta vet... Eh...
Jag sitter juoch ringer runt och söker informanter till X-arbetet nu och nyss ringde en Ingrid från Mo skola... Mo, tänkte jag, dit har jag väl inte ringt *fundera fundera* Ne, det hade jag inte heller, däremot hade jag sökt jobb där!
Och det var rektorn som ringde för att be mej komma på intervju, Intervju!!! För ett riktigt lärarjobb!!! :) En tjänst på 65% i förskoleklass/fritids, precis vad jag vill... Det är ju iof lite för bra för att vara sant, men lite intressant måste jag ju vara eftersom hon tog sej tid att boka in en intervju med mej (?)
Tänk om... tänk om jag skulle få tjänsten, tänk vad bra allt skulle bli då :)
Iof skulle det bli kämpigt nu fram till jul med skolan samtidigt, men det vore det ju helt klart värt...
Jag är så glad så jag tror jag självantänder snart... Och även om jag inte får jobbet är det ju kanoners att få komma på intervju och testa det lite inför framtiden, men oj vad jag vill ha tjänsten!

Ne, nu ska jag finslipa mina egna intervjufrågor inför mina intervjuer...

1 kommentar:

Åsa sa...

Håller tummarna för dig!