torsdag 24 september 2009

Jag har visst fått allt om bakfoten...

Men nu har jag förstått hur man gör... Man bjuder hem gäster över helgen, och på torsdagskvällen när huset behöver frächas upp efter en veckas renovering då åker man hemmifrån... Så är det tydligen man gör... Och jag som trodde att man hade någon form av ansvar, men icke...
Så jag tänkte att om alla ni som läser bloggen kommer på en weekend låt oss säga om fyra veckor, så lämnar jag Christopher hemma på torsdagkväll och själv åker jag runt och hälsar på lite folk, ska vi säga så?
Ja, jag är faktiskt lite less, golvet syndes knappt för de är så skitigt, tre maskiner ovikt tvätt låg i badrummet som var ostädat och oputsat, saker låg all over the place och imorgon när jag kommer hem från jobbet ska jag laga middag åt 6 pers varav två gäster ska stanna över helgen... Gäster som Christopher bjudit hit (Fast jag har inget emot dem) och då passar Christopher på att åka iväg och hälsa på lite kompisar, och jag, ja jag har lite iaf lite stolthet och vill att det ser hyffsat ut när det kommer gäster så jag fick stanna hemma och städa ja... Mmm... Och nu är klockan snart 22 och han har inte behagat komma hem än...

Faaaast, jag har faktiskt busat lite idag jag med, jag har nämligen varit till frissan och använt upp mina sista slantar, men eftersom Christopher är så ouppmärksam så såg han inget när jag kom hem så jag kom undan med mitt hyss, i samband med dammsugningen passade jag på att lägga i en toning oxå så om han mot förmodan skulle upptäcka att jag gjort en förändrig kan jag ju erkänna toningen som jag köpt på h&m för 50 spänn :) Hihi, fast jag är ändå arg på han och det ska han få veta när han kommer hem... OM han kommer hem vill säga...

Inga kommentarer: