tisdag 15 september 2009

Idag är idag...

Och idag tillträder jag min nya tjänst! :)
Jag känner mej inte speciellt nervös men ändå spänd, det ska bli riktigt kul! Mitt första "riktiga" jobb! :)
Jobar 13.30-17.30 idag, undra om någon går med mej eller om jag blir ensam sista timmen(?)
När jag slutat ska jag åka till ström och gratta min brorsdotter Nore som fyller år, jag är hemskt dålig på att komma ihåg datum men jag känner mej ganska säker på att det är rätt dag... Även Sandra menade på att det var idag så då bestämmer jag att det är så!
När jag gjort det ska jag upp till mamma där syrran är och vi ska skåla i champange, för mitt nya jobb, japp, det ska vi en vardag och trots att jag ska jobba imorgon, men vi ska köra en tidig skål så det blir nog bra...
Jag är lite sugen på en riktig fest snart, en fest med massa roligt folk och god dricka... känner att min kropp behöver "stängas av" ett par timmar för att kunna ladda om, dock är helgerna som kommer redan fullbokade och ingen fest i sikte :/ Nåväl... det kommer väl...
Ne, nu ska jag förbereda mej lite inför vad som komma skall...
Hej!

3 kommentarer:

Åsa sa...

Om du hade kunnat komma hit så hade jag fixat en fest åt dig. Nemas problemas...

ak sa...

andra oktober andra oktober!!! Ä bare o kåmme!!!!

Livan sa...

Tionde oktober, tionde oktober!!! I hufvudstaden.