torsdag 10 september 2009

Tji fick man!

Så kom det väntade bakslaget, och det med bravur... varför kan det inte bara få vara bra?
Min handledare ringde nyss (hon som handleder mitt examensarbete) och sågade uppsatsen vid fotknölarna! Jag som ansåg att bakgrunden var så gott som färdig, tydligen är den knappt påbörjad :/
Igår var jag lyckligast i världen, idag har jag hjärtklappning och ångest... fixar jag inte uppsatsen skiter det sej med jobbet oxå, kravet för att jag ska få behålla det efter jul är nämligen att jag får min examen, och den får jag inte utan en godkänd uppsats...
För att spä på lite extra har jag dragit på mej en urinvägsinfektion oxå, och av erfarenhet har jag inte brytt mej om att kontakta hälsocentralen eftersom dom tydligen tycker att detär skitjobbigt att låta mej komma dit, pissa på en sticka, få tabletter och åka hem! Är iaf inne på tredjedagen med eld i nivetvar, sömnalösa nätter och evigt rännande på toa så nu har jag iaf ringt och fan tar dom om jag inte får komma in nu, känner även av njurarna nu och jag vill fan inte at dom ska få sej en släng igen för det var fan inge kul sist!

Jag är ARG!

2 kommentarer:

Elin Ek sa...

En liter tranbärsjuice på en timme... eller flera liter citronvatten... brukar fungera för mig...
Fast då har ju jag hällt i mig det precis när det börjat... men då fungerar det...

Paulina sa...

De senaste dygnet har jag druckit 2½ liter tranbärsjuice och oändliga tillbringare med citronvatten, men det verkar vilja jävlas lite för mej just nu :/