onsdag 9 september 2009

Komplex

Jag är så glad så glad så glad, vet faktiskt inte vad jag ska ta mej till...
Men jag tänkte berätta om mitt nya kroppskomplex... Egentligen har jag faktiskt inga, jag anser nog att jag är rätt proportionerlig (stavning?) och har ett rätt vanligt utseende, det kunde vart både bättre och sämre så att säga... visst tycker jag att jag är lite rund över höfterna, men det kan jag ju råda bot på själv bara jag tar mej i kragen, meeeen meeeeeeeeeeeeeeeeen, nu har jag hittat något nytt, som stör mej så pass att om jag någonsin får pengar över skulle jag kunna tänka mej att lägga mej under kniven... Vad är problemet tänker ni? Vill hon ha större tuttar? läppar? rumpa? Ne, jag vill faktiskt ha något jag inte har, nämligen en haka! JA, jag har upptäckt det nu och jag kan inte förstå att ingen berättat detta för mej tidigare!? Jag har alltid vetat att jag haft en gräsligt ful profil, och nu har jag fattat varför, jag saknar haka! Dock kan jag inte förstå hur i hela friden jag kan ha dubbelhaka när jag inte har någon haka... Men det finns så många mysterier så, vad finns vid universums slut?

Nåväl, nu är det ute, jag vet om det och det är helt okej för er att börja påpeka... Men jag kan faktiskt inte bry mej just nu, för jag har fått jobb!! :) Det känns som att jag fått mitt första jobb på nåt vis :/

/Den haklöse

Inga kommentarer: