onsdag 20 juni 2012

En bra dag!

Jag älskar att fylla år! Finbesök som löser av varandra hela dagen och massvis med fika! :) Men nu när klockan passerat 19 är det ganska skönt att bara sitta ner en stund också... Christopher är i BODEN (av alla ställen) och kommer hem imorgon så han blir utan tårta och även om jag ska erkänna att surläppen kom fram på mej när han kom hem och packade och sa att han var tvungen att åka så känns det ganska okej med att vara ensam ikväll. När Olle somnat har jag bara mej själv att bry mej om, har inte kollat än men jag hoppas att det är något mysigt att se på televisionen :)

En mycket trevlig dag har det varit som sagt fina presenter har jag oxå fått. Nu är det bara till att hålla tummarna att det fina vädret håller i sej över midsommar också :)

Inga kommentarer: