onsdag 20 juni 2012

Ska jag berätta någon som retar mej som fan?!

Det är när någon sätter ut en annons på blocket och skriver att priset är 10:- men när man väl kollar på annonsen så är priset 2500:- Eller att priset först är 150:- men när man kollar så står det 1500:- (som att man råkat glömma en nolla på första priset) Sjukt irriterande!!!!
Just nu är jag ute efter en dagisvagn till Olle eftersom dom sover ute i vagnen där han ska gå. (har jag nämnt att han fått plats på "I ur och skur" ;)) Jag vill inte ha någon flaschig vagn och rent krasst så behöver den inte ens rulla, så om ni skulle snubbla över en sådan för en ruggigt billig peng kan ni väl höra av er :)

Nu kommer snart dagens sista besök, tur är väl det för nu har Olle sovit över en timme och jaag började känna mej lite ensam ;)

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag har en vagn Lina!! Röd o beige. Fräsch och perfa dagisvagn skulle jag säga... Hör av dig!? Kan skriva på fb om du vill?

Fia sa...

Och grattis på födelsedagen också såg jag nu!! :)