söndag 24 juni 2012

Mys!

Ahhh...
Ikväll har jag en sådär myyysig ensamkväll när jag bara njuter av allt och alla jag har omkring mej. Ute skiner kvällsolen och även om värmen inte är här optimal så är det ju faktiskt en väldigt fin sommarkväll. I veckan har jag träffat Åsa och i gårkväll var Liv här och hälsade på en sväng. Imorgon åker jag och Olle till syrran och hemmes fantastiska barn och myser med dom ända tills på torsdag och på lördag (antar jag att det blir?) kommer Anna, Alexander och Åsa hit och dricker vin...
Just nu har jag inga energibovar i mitt liv utan bara underbara personer som vill mej väl och som jag njuter av att vara tillsammans med. Precis som det ska vara!
Jag tänker på mamma också, det gör jag nästan jämt... Men just nu tänker jag inte på henne med bitterheten (som jag gör ibland) av att inte ha henne här, utan jag tänker på allt fint vi hann dela och uppleva. Och det finns mycket fint att tänka på... :)

Inga kommentarer: