torsdag 28 juni 2012

Jag har trillat dit...

Japp, nu är även jag en sån som har Aj fån! Jag har inte fått hem den än men det är påväg och jag är redan nu nojig över hur i hela friden jag ska lyckas hantera den... :/ Vi får väl se om jag vågar ta steget och byta eller om jag håller kvar vid min klenod med gamla hederliga pålitliga knappar ;)

Idag kom jag och Olle hem från Sthlm iaf. Vi har verkligen haft grymma dagar även om sommarvärmen lyst med sin frånvaro. Skansen var kanon och Olle stormtrivdes! Igår kväll lämnade jag Olle med moster och kusinerna och åkte in till söder och åt middag med krille. Lagomt till att vi slickat tallrkarna kom även Marcus och vi blev sittande ett par timmar över ett par glas, MYCKET trevligt måste jag säga!

Just nu är Christopher i köket och marinerar kött som ska grillas i trevligt sällskap på lördag. Olle ska sova hos morfar på lördag, något jag misstänker att de båda kommer njuta av :)

Nu blir det film!

1 kommentar:

Mia sa...

Bra att du skaffat en sån för då kan du blogga mer!! :)

Självklart kan jag klippa dig. "Salong 36:an" är alltså hemma i mitt renoveringskaos :) Till hösten kommer jag börja på en riktig salong men tills dess får köket duga.

Ska bara kolla lite i almanackan sen hör jag av mig till dig!