lördag 23 juni 2012

Midsommar

Blev inte riktigt som vi tänkt oss. Olle slog till med en tandsprickning så vi har aft två vakna nätter nu. Igår var vi i Vik som vanligt på midsommar men då Olle inte somnat och klockan var närmare 21 gav jag upp och gick och la mej med honom. Vaknade vi 1 i natt och fick packa ner Olle i vagnen och gå ut och gå med honom. Vid 2.30 snåret sov han såpass att jag kunde lämna honom och vagnen ute på bron och gå in och sova en stund jag oxå... Vi hann iaf med en sväng på Perjans-gården i Idenor på dagen och då var han hyffsat pigg iaf:


Delar av sällskapet

-Vad säger du, har dansen redan varit?

-Asså, jag ska bara fixa en sak här i skogen ja, kommer strax ;)

-Signe, du behöver inte plocka sju sorters blommor, du kommer åka på att gifta dej med mej ändå!

-Hihi, farsan tror att jag tänker posa på bild men honom! fjantigt!

-Häftig blomma! Jag täcker över ansiktet så får inte mamma heller någon mysig sommarbild med mej :)

-Men vänta! Det är ju vatten här under?!

Inga kommentarer: