tisdag 12 juni 2012

Fotriktiga sandaler- check!

Fick en "uppläxning" av min moster när jag berättade att jag hade köpta foppisar till Olle. Tydligen är det skit för småfötter. Vilket jag kan förstå, tanken var ju inte att det skulle vara lekskor utan snarare nåt han kunde få ha småsvängar bara för att han älskar foppisar. Nåväl, med hennes ord i ryggen gick jag ut på nätet och köpte ett par rejäla sandaler till lilleman. Dom hade kostan 449:- men jag hittade dom på rea för 225:- så då slog jag till! Tydligen är skor det enda som dom inte rekomenderar att man ska ärva, Olles vinterstövlar var ärvda men eftersom de var i en så liten storlek tror jag inte att dom hann sabba något direkt... Nu är det bara att invänta leverans och hoppas på att dom passar, det är ju inte det lättaste att mäta fötterna på någon som aldrig står stilla!

Inga kommentarer: