tisdag 19 juni 2012

Min senaste halvtimme:

Min senaste halvtimme har sett ut såhär: (Bajsvarning)

Gav en mycket gnällig/förstoppad kille två rejäla matskedar messmör, gick in i badrummet och tog av honom till nakenfis. Detta tog ca 2 minuter. Kommande 20 minuter låg jag på golvet och sjöng "imse vimse" och gjorde rörelserna med benen för att Olle skulle göra lika. Efter 20 minuter hade Olle blivit en hejjare på rörelserna och även melodin och PROPPEN släppte. De 8 minuterna som återstod sprang jag runt och torkade bajs från golvet eftersom Olle tyckte att det var en riktigt rolig lek jag kommit på och sprang runt runt i badrummet och släppte ifrån sej kluttar samtidigt som han skrattade högt!
Nåväl, nu är han äntligen tömd, jag kan vänta mej träningsvärk imorgon och Olle har snart druckit upp vällingen. För mej väntar storstädning och tårtdekorering när han väl är i säng... :)

Inga kommentarer: