fredag 15 maj 2009

Det tar ser...

Och då menar jag inte det som i "sa mordbrännarn" utan här hemma...

Klart ni undrar hur det går (?)
Såhär går det, Christopher och Niklas har snart lagt klart halva taket, vilket innebär Jippi! Borås/Tyskland/Göteborg Here i come! Och ingen har ramlat ner och brutit nacken heller, och det är ju bra!

Och jag har sysselsatt mej med att renovera fönster idag, lägeskontroll?
1 fönster är skrapat, oljat, grundmålat och spräckt!
1 fönster är skrapat och oljat
Men det blir bättre och bättre, vid lunch hade jag 100% spräckta fönster och nu är det bara 50% :) förhoppningsvis ligger jag på 25% imorgonkväll, eller kanske 12,5% Det återstår att se...
Skador då?
Jodå, ett par stycken, mina kära händer hade äntligen börjat läka ihop efter vinterns renoveringar men efter dagen ser dom ut som öppna sår båda två... förstår inte att det ska vara så svårt att sätta kniven i trä istället för i händerna, men det är någon jag kommer hinna träna på och i höst kanske jag fixar det...

Nu tänker jag göra kväll, antar att grabbarna håller på ett tag till men jag tänker ha fredagsmys nu!

Inga kommentarer: