tisdag 19 maj 2009



Jaa... antar att detta är min panama då, IGGESUND, this is the shit :)

Hur går det då?
Jodå, det går segt för mej med mina två första fönster men idga ska jag måla sista på karmen så imorgon kommer dom på plats, dock vet vi ju inte vad vi ska ha för färg på huset än så det återstår att se vad det blir för slutfärg på fönstren...

Och igår, IGÅR var nog den roligaste dagen på länge... Jag var inne och påväg ut när jag möter Christopher på bron varpå han rusar förbi med telefonen i högsta hugg och säger "Nu gick det en ruta"... Gött tänker jag, ett fönster mindre att renovera men vi ni, det var inget fönster, det var framrutan på bilen!!!
Ja, jag vet att det kanske inte låter så kul, men det var hysteriskt roligt. En regel hade glidit up korgliften och rasat rakt ner i rutan så rutan hade ett bamsehål och såg ut som mosaik, och regeln den stod kvar!! Jag misstänkte faktiskt att jag skulle skratta ihjäl mej när jag kom ut och såg spektaklet!! Och bäst av allt, jag var oskyldig! :) Det värsta är dock att jag inte hann hämta kameran innan regeln plockats ut och rutan tejpats ihop, och nu är bilen borta så ni kan tyvärr inte få se någon bild... Men oj va roligt det var! Och vilken jäkla tur att det var rutan som gick och inte huven/taket/ eller en människa!!! *Puh*

Det skulle vara så jäkla kul att veta vad grannars säger om oss, vad dom tänker och tycker... jag vet ju vad jag skulle tänkt ;)

Ne, nu ska jag göra ett sista ryck för idag!

Inga kommentarer: