måndag 18 maj 2009

Urk, jag är fortfarande inne på mina två fönster, det är ju en jäkla massa torktid och väntande, och förnsterkarmen är ju inte att leka med den heller fast det har jag lejt bort på pappa idag :)

Skulle ha jobbat idag men så ringde de nyss och sa att jag fick välja själv om jag ville komma upp och jobba eller ej för det var så lite barn idag, så jag valde att stanna hemma, finns att göra så det räcker här...

Igår va jag på bilbingo (japp!) tänk vilket ståhej det är, bilarna är fullproppade med medelålders folk och tonvis med mackor och 50 termosar kaffe... Det där kan nog bli min nya hobby!

Mina händer värker, min nacke värker och mina ben värker, men det är bara till å bita ihop, bara 30 fönster kvar nu snart :)

Uch, det är för tidigt för ett inlägg nu... jag återkommer...

Ps. Bosse är en frisk katt som är mycket kräsen med maten, kostade mej 1800 att få veta det *Grr*

Inga kommentarer: