söndag 3 maj 2009

Söndag igen... och igen...

Gud jag har haft söndag i flera dagar nu, men nu är det väl ändå dagen D va?

I torsdags grillade vi här hemma, drack lite gott, spelade lite spel, drack lite mer, nattade Christopher, umgicks och hade trevligt, och nattade mej själv... ja, det va sista april det...

Sen började mina söndagar, hade söndag i fredags då Christopher faktiskt var den bakfulla av oss och fick hela förmiddagen att gå till spillo, men sen röck han upp sej och vi hämtade båten och ställde i ordning den i båthuset i Bås... Sen fick jag bråttom hem eftersom jag trodde att jag behövde packa och fara upp till H-sand, men så var ju icke fallet så vi slappade framför TV:n hela kvällen, underskattat!
Sen kom lördagen, då åkte vi och köpte taklucka och reglage till båten, sen åkte vi till Bås för att fejja med den, jag målade mej själv lika blå som båtbotten... Men vi var inte ensamma så vi fick inte så mycket gjort, alltid roligare att titta när andra arbetar och just igår var det Anders som skulle sjösätta... Sen var hela lördagen förbi och vi slutade på Anders och Kickis veranda, tills jag fick bråttom hem för att packa, fast jag inte behövde... När vi väl kom hem slängde vi oss på sängen och kolla lite på TV medans vi väntade på att brasan skulle ta sej och vi kunde duscha, men tydligen somnade vi för när jag vaknade imorse var vi påklädda och luktade fan :)

Nu ÄR det söndag och jag borde plugga det sista innan inneveckan som väntar, och packa! Men förs måste jag ju blogga, och läsa alla bloggar, för det är ju sååååå viktigt!

Over...

Inga kommentarer: