fredag 8 maj 2009

Se som det löser sej!

Och då minar jag inte det som kärringen som sket i slasken utan mins tudier, det löser sej verkligen, kan det vara möjligt?
Ringde på instutitionen nyss och
*där hittade dom de 60 hp som varit borttappade (1 års studier) :)
*vi kom överens om att jag ska läsa den gamla au3:an i höst vilket innebär 2 veckors praktis stället för 5 varav 3 ska göras samtidigt som jag skriver mitt examensarbete! Gött! Jag vet att jag gnällt tidigare om att vi har så lite praktik, och det tycker jag än, fast jag föredrar ju att fokusera på X-arbetet när det ska skrivas och inte behöva engagera mej i en praktik samtidigt!
*Dessutom kommer jag antagligen att få en bredare behörighet än jag trott, förskola kommer jag förhoppningsvis att bli behörig för (men det måste jag ta med de som skriver ut min examen i höst) Och jag kommer även bli behörig ända upp till åk 5! Även om jag just nu inte känner att jag vill arbeta med de äldre är det ju tipp topp att ha behörigheten!
Me like! (Jag vet att man inte får använda det uttrycket när man fyllt 20, men jag gör det ändå) Me Like, Lovely, Nice!!!!! *moahahaha*

Men.... nu måste jag ju skriva klart rapporten som ska in idag så att jag kan bli behörig till något över huvud taget...

Faaaast, jag såg att jag tydligen inte skrivit om roadetrippen vi ska göra den 21:a (om vi nu blir klar med taket)
Vi ska åka ner till Bollebygd och hälsa på Macke och Madde, vi var där i februari oxå men vi bestämde att vi var välkomna igen :)
Åker ner på torsdagen den 21:a, anländer antagligen ganska sent, sen stannar vi tills på söndagen... Däremellan ska vi:

Åka till Tyskland i köpa massa öl, kanske någon törstig själ kommer och hjälper oss i sommar om vi njuder på bärs :)
Ta en shoppingdag i göteborg, både jag och Christopher är i stooort behov av kläder och det ska bli sååååå kul, om man inte har en tjockisdag vill säga :/
Sen ska vi ju faktiskt få se hur långt M&M hunnit med huset de bygger oxå...

När man är fattig student (som jag minst sagt är) är det rena rama lyxresan vi ska göra, och pengar kommer detär gå men samtidigt känns det som en viktig kick-off inför sommarens hårda slit! Japp...

Ne, nu SKA jag plugga... Om nu hjärnan behagar sammarbeta, vi har haft ett ganska knackigt förhållande på slutet...

Inga kommentarer: