torsdag 7 maj 2009

Hemma igen!

Så var man hemma igen då... Veckan har varit som förväntat.
Idag hade vi en föreläsning om IUP (individuella utvecklingsplaner) vilket är något alla barn ska ha, och under fyra timmars lyckades en kurskamrat säga "Min son" 3009 gånger, vilket jag tycker är intressant. Det jag inte tyckte var intressant däremot är hennes son! Jag skiter fullständigt i om hon inte sett sin sons IUP eller om den inte ser ut som de 100 olika mallarna föreläsaren visade upp, jag skiter faktiskt fullständigt i om hennes son har en IUP at all!

Nåväl, skönt at vara hemma igen, men Bosse är sjuk! Ja! Han har ätit dåligt på sistonde vilket jag antar att jag berättat, och nu har han dessutom blivit snorig! Det droppar verkligen ur nosen och häromkvällen när jag pratade med Christopher nös Bosse så det stänkte snor i ansiktet på C, vilket iof var väldigt roligt, men stackars Boooooosse! Så idag var jag på hund&katt (heter det fortfarande så?) och köpte lyxmat till honom så får vi se om han åtminstonde börjar äta igen, sen ska vi till veterinären på måndagmorgon och se vad som är fel... Jag gissar på Pollenallergi! inte för att jag tror katter får det, utan för att jag alltid hamnar i situationer som egentligen inte är möjliga... återkommer om detta på måndag!

I Helgen ska vi köra grejjer till tippen, maaaaaaassssssa grejjer! Sen börjar takbygget till veckan, weiii :)

Hmm... sen då?
Jo, om taket hinner bli klart till den 20/5 sticker vi ner och hälsar på Macke och Madde i Bollebygd.... eh, fast det kom jag på att jag nog skrivit... :/ Men det ska iaf bli rysligt kul, och mycket lutar åt att jag kommer få en slant av Christopher att shoppa för i Götebörg :)

Eh... mer då?
Jo, min insamling till cancerforskningen går inge vidare och det tänker jag skylla på er :P jag har fått in 350:- men det är väl inget... hjälp mej nu, en vacker dag står ni där och är drabbade på ett eller annat vis, och 50 :- idag kan betyda mycket då :) Ah, så kloka ord av mej *fäller en tår*
http://www.cancerfonden.se/sv/Mustaschkampen/Kampa/Insamlingar/?collection=298

Ne, nu ska jag göra nåt vettigt, kanske ett quiz på ansiktsboken :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

20/4? lång tid! ni har väl aldrig börjat slå av på farten??

FÖ så hade det vart gott med suchi. men hey. vem har sagt att det är fel på gröt?

Paulina sa...

Äch, 20/5 skulle det ju vara juh :P Gröt passar dej alldeles utmärkt idag det... jag tröck en tunnbrörulle på vägen hem, men snart kommer jag upp och då ska vi äta rå fisk tills vi storknar....