måndag 4 maj 2009

Härnösand

Ja, då var man på plats då, taggad som vanligt inför en givande och lärorik vecka på universtitet... Ja...
Åkte upp imorse utan större problem i trafiken, en och annan gubbe med innerslangen framme fick jag framför mej men jag log och gasa, gääääs gäääs :)
Skolan? Jodå, en redovisning och ett litt.seminarium som jag fixade galant, såklart :)
Och nu sitter jag på rummet, ett mycket fint och mysigt rum med egen toa, dusch osv... men ingen micro! Och jag som handlade upp mina sista slantar(Ja, för jag har slut på pengar den 4e) på micromat :/ Känns sådär faktiskt, men jag köpte även fil så jag får väl leva på det då...

"Det är väldigt kort tid man lever om man tänker på hur länge man ska vara död"
-Vuxna människor

Så nu tar du och smsar BESEGRA 298 till 72900 och skänk 50 kronor till min insamling till cancerfonden :)

Inga kommentarer: